Tuesday, March 3, 2009

我时刻需要主

我时刻需要主亲爱之神
世无其他柔声能安我心
我需主我真需主时时刻刻需主
求主此刻就施恩我来就主

我时刻需要主试诱难当
若常在我旁便能抵抗
我需主我真需主时时刻刻需主
求主此刻就施恩我来就主

我时刻需要主苦乐一心
主若不与我亲虚度此生
我需主我真需主时时刻刻需主
求主此刻就施恩我来就主

我时刻需要主愿明主旨
但愿由我完成丰富应许
我需主我真需主时时刻刻需主
求主此刻就施恩我来就主

我时刻需要主至圣至神
但愿与主合一团契永恒
我需主我真需主时时刻刻需主
求主此刻就施恩我来就主

阿们

Such a long time i din attend the sunday service at St Francis's Church, Sg Buloh.. Finally, i went there for service yesterday.... members there is not that much, very very little.. normally a sunday service, there are only 7 to 10 peoples.. including pastor, pianist and congregations.. yesterday, when they sing this hymn.. I feel very touch.. even there are only 7 peoples, but they sing very loud.. once they sing 我需主我真需主时时刻刻需主, i can feel that they really need God.. need it all the time... thats remind me, I also need God all the time.... Praise God!!..

我时刻需要主,时时刻刻需主!!Amen...

No comments: